Saturday 14 February 2015

Aku dan Awek Tudungku Syiqa - Intro

Wajah isteri kesayanganku Syiqa iras wajah wanita ini..
                                   

Ini adalah nukilan lucah yang ditulis berdasarkan kisah benar maksiat aku dengan Syiqa. Sebagai pengenalan, aku adalah seorang kakitangan di sebuah pejabat kerajaan di Putrajaya dan berasal dari Sarawak. Telah lebih 3 tahun aku berkhidmat di Putrajaya. Untuk memendekkan intro, pada penghujung tahun kedua, penghujung 2013, jabatan tempat aku bertugas telah menerima kedatangan seorang staf wanita yang baru dilantik. Nama sebenarnya Norasyiqah dan aku panggil dia Syiqa saja. Berumur 24 tahun, belum berpunya, ayu, bertubuh gebu, berperwatakan riang dan bertudung. Disebabkan sifat dan penampilannya maka aku amat meminatinya dan ingin mengahwininya, walaupun aku bukan Melayu. Aku juga meminatinya kerana aku masih lagi bujang dan selama aku menetap di Semenanjung, bermula daripada universiti sehinggalah bekerja, aku amat mengidamkan seorang perempuan Melayu bertudung. Aku selalu berdoa agar dipertemukan dengan gadis Melayu bertudung yang aku inginkan dan sudi menerimaku. Impian aku akhirnya termakbul dengan kehadiran Syiqa. Sepanjang setahun kami bercinta, perhubungan kami yang amat akrab telah membawa kepada perlakuan-perlakuan maksiat. Namun begitu, aku tetap bertanggungjawab ke atas segala perbuatan yang aku lakukan terhadapnya. Maka kini, Syiqa telah menjadi isteriku yang halal dan bakal melahirkan cahaya mata pertama ke dalam hidup kami. Aku juga bukan lagi seorang Kristian dan secara rasminya aku telah menjadi seorang muslimat yang hidup paling bahagia di muka bumi ini di samping isteriku Syiqa yang amat menyayangi ku. 

Ikuti kisah-kisah intim maksiat kami berdua.

No comments:

Post a Comment